היום כבר לא צריך להתאמץ בשביל בית נקי

היום כבר לא צריך להתאמץ בשביל בית נקי היום כבר לא צריך להתאמץ בשביל בית נקי היום כבר לא צריך להתאמץ בשביל בית נקי היום כבר לא צריך להתאמץ בשביל בית נקי

אם נעשה סקר, סביר להניח שנגלה שמרבית האנשים מסתייגים וסולדים מכל הקשור לניקיון הבית.
אבל המציאות מחייבת אותנו לדאוג לבית נקי - בית נקי וריחני מרחיב את הלב, מייצר אווירה של שקט ורוגע בבית וכמובן חשוב מאוד לבריאות של כולנו.

אם בעבר נהוג היה לחשוב שבית נקי = מאמץ מטורף, בשנים האחרונות התפיסה הזאת השתנתה בעקבות התפתחות של מגוון רחב של גאדג'טים לניקיון הבית, פטנטים גאוניים שהופכים את פעולות הניקיון לקלים יותר, מהירים יותר, חסכוניים וללא מאמץ.
בניהם סדרת מוצרי פלא :

 

מגב הפלא לניקוי חלונות

אחת הפעולות הידועות לשמצה... משימה מורכבת, מתישה, לא נוחה ואפילו קצת מסוכנת.
מגב הפלא פותח במיוחד מתוך ההבנה הזאת, ועל מנת לאפשר ניקיון ללא צורך בפירוק החלונות. מגב הפלא הינו מכשיר בעל מגנטים חזקים ואיכותיים, שנוצר במיוחד בשביל לנקות את שני צדדי החלון במקביל - מבלי לפרק אותם, מבלי להסתכן. הניקוי מהיר וקל, ומשאיר את החלונות נקיים ויבשים.
המגב שוטף ומנגב את החלון בו זמנית משני הצדדים, מבלי לשרוט אותו.

מגב הפלא מתאים גם לחלונות רגילים, גם כפולים וגם למרפסות שמש וחלונות עבים במיוחד.
יש מספר דגמים, שכל אחד מהם מתאים לסוג חלונות אחר - אחת לניקוי זכוכית עד 10 מ"מ עובי, 1 לניקוי זכוכית עד 16 מ"מ ואחד לניקוי זכוכית עד 20 מ"מ .

הקליקו לפרטים נוספים ולרכישה במחיר מבצע כולל משלוח עד הבית

 

מגב הפלא לניקוי הרצפה

היום כבר לא עושים ספונג'ה עם דלי מים שגוררים ממקום למקום... או מגב שהסמרטוט נופל ממנו פעם אחר פעם... למגב הפלא ספריי מופ יש מוט איכותי עם מיכל צמוד, שלתוכו מכניסים מים ואת חומר הניקוי. למוט יש ידית שבלחיצה מתיזה כמות מדויקת של מים - בלי להתכופף ולהרים דלי ובלי לבזבז מים מיותרים... לדגם המשופר ספריי מופ spray mop יש גם מנגנון שמהדק ומשחרר את הסמרטוטים באמצעות לחיצה קלה.
הספריי מופ מתאים לשימוש על מגוון סוגי רצפות - פרקטים, קרמיקה, שיש ועוד...
פתאום נהיה תענוג לעשות ספונג'ה !

הקליקו לפרטים נוספים ולרכישה במחיר מבצע כולל משלוח עד הבית

 

דלי הפלא לשטיפת רצפה

ככה עושים היום ספונג'ה ! מדובר על דלי שטיפה איכותי ביותר, ללא מאמץ ובלי ללכלך את הידיים. הדלי כולל גלגלים וידית לסחיבה נוחה, מסחטה עשויה נירוסטה איכותית לסחיטה וייבוש הסחבה ו 2 סחבות מיקרופייבר איכותיות. ניתן להזמין גם סחבת שניל שעשויה מכדוריות בד שניל איכותי לניקוי רב תכליתי, ואוגרת בתוכה בצורה מקסימלית את האבק ממקומות גבוהים כמו מזגנים, מנורות, ארונות ועוד.

בנוסף מברשת קרצוף בעלת סיבים צפופים וקשיחים, מעולה להסרת לכלוך קשה בקלות וקרצוף יסודי של הרצפה במרפסת שמש, שירותים ואמבטיה

הקליקו לפרטים נוספים ולרכישה במחיר מבצע כולל משלוח עד הבית