מתקנים לייבוש כלים – עולם שלם של אפשרויות

מתקנים לייבוש כלים – עולם שלם של אפשרויות


אני שייכת לסוג האנשים שלא יכולים להירדם כאשר הכיור מפוצץ בכלים מלוכלכים, ובשארית כוחותיי אעמוד ואשטוף עד אחרון המזלגות. ואז, עם עיניים חצי עצומות מתחיל המאבק המתיש למצוא מקום להניח את הכלים הנקיים ... מגדלים מגדלים נוצרים להם על גבי המתקן לייבוש כלים, וכמו במשחק הטטריס הנודע אני מנסה למצוא התאמה אופטימלית בין השקע של הקערה לזה של הכוס.
כל הדרך למיטה אני מתפללת שמערום הכלים שיצרתי לא יתמוטט (-: בימים בהם אני מארחת, לקרקס הזה מצטרפת השיטה הידועה לשמצה – פריסה של מגבות על גבי השיש והנחת הכלים הרטובים עליהן – קרקע פורייה לחיידקים ופטריות. לא מומלץ, בלשון המעטה...


לכן כ"כ שמחתי לגלות לאחרונה כי עולם המתקנים לייבוש כלים התפתח כך שאין צורך יותר בקומבינות האלה, שפע מתקנים בגדלים שונים ועם דגש חשוב - התאמה אופטימלית לצורת המטבח שלכם וסביבת הכיור, כך שמצד אחד המתקן לא תופס מקום מיותר אלא מנצל ביעילות את החלל הפנוי ועם זאת מספיק גדול על מנת להכיל כמות כלים גדולה בו זמנית.

קבלו את 2 המתקנים המומלצים שלנו, הווינרים הבלתי מעורערים לייבוש כלים נכון ליולי 21 -


מתקן לייבוש כלים עם 2 קומות

המתקן מיועד לעמוד מעל הכיור, ובכך למעשה משאיר את השיש הסמוך פנוי ומאוורר.
המעמד מיועד לנשיאה של כל מיני סוגי כלים ובגדלים שונים - כוסות, מכסים של סירים, קערות, קרש חיתוך, סכו"ם ועוד. המתקן כולל 4 ווי תלייה ייעודיים לכלי בישול כמו מרית, כפות הגשה וכדומה, והכל נראה הרבה יותר אסתטי ומאורגן מאשר הנחה אקראית של כף על גבי קערה. בנוסף, סלסלה ייעודית לחומרי הניקוי (לסקוטץ' ולנוזל כלים) ובעצם נותן מענה לכל הצרכים לסביבת הכיור, ובכך מסייע גם לארגון וסידור הסביבה ולא רק לייבוש הכלים.

את המתקן הזה תוכלו למצוא בשני גדלים שונים, בהתאם לגודל המטבח שלכם - 65 ס"מ או 85 ס"מ, כאשר שני הדגמים נתפסים בוואקום לטובת יציבות, קלים מאוד להרכבה, עשויים פלדת אל חלד איכותית ועמידה ויכולים לשאת עד 15 ק"ג.

דאגנו לכם להנחה שווה עבור המעמדים לייבוש כלים לחצו כאן>


מתקן מתכווץ לייבוש כלים

פטנט מעולה למטבחים קטנים, בהם יש צורך ליעילות מקסימלית מבחינת מקום.
המתקן מתכווץ ביותר מ60% מגודלו המקורי, כך שבתום השימוש - ניתן לאחסן אותו בארון ולפנות את המקום על גבי השיש ובסביבת הכיור.
המתקן המתכווץ מאוד קל ונוח לפתיחה ולקיפול, כך שזה מעשי לבצע אפילו מספר פעמים ביום (תלוי בכמות הכלים שלכם...)

המתקן המתכווץ, המיוצר מחומרים איכותיים וחזקים, זכה לפרס מוצר השנה בקטגוריית אביזרים לבית לשנת 2020, וזאת בזכות הפרקטיות הרבה שלו, היעילות והנוחות.

יתרון נוסף - אפשר לקחת אותו אתכם לחופשת הקמפינג השנתית, ולחסוך את עניין הכלים החד פעמיים - גם חסכון משמעותי בכסף וגם תרומה אקולוגית לכדור שלנו (-:

דאגנו לכם להנחה שווה עבור המעמדים לייבוש כלים לחצו כאן>

 

לסיכום, כל השיטות המאולתרות שפיתחנו במהלך השנים לייבוש הכלים בצורה יצירתית - כבר די פאסה, כיום אפשר לייבש כלים בצורה אסתטית, מסודרת ומאורגנת - גם במטבחים הקטנים והצפופים.