10 מתנות שכל גבר ישמח לקבל

10 מתנות שכל גבר ישמח לקבל 10 מתנות שכל גבר ישמח לקבל 10 מתנות שכל גבר ישמח לקבל 10 מתנות שכל גבר ישמח לקבל 10 מתנות שכל גבר ישמח לקבל 10 מתנות שכל גבר ישמח לקבל 10 מתנות שכל גבר ישמח לקבל

שתקום מי שמוצאת בקלות מה לקנות לגבר... לבן זוג, לחבר קרוב, לבוס, אבא ולבן.
בחירת מתנה לגבר נחשבת משימה מאתגרת – הרצון לא ליפול לקלישאות וסטיגמות מצד אחד, אבל הרצון לקלוע ולשמח מצד שני, מלחיצה...

אספנו עבורכם 10 מתנות מומלצות, החל ממתנה בעשרות שקלים וכלה במתנות מושקעות, שישמחו כמעט כל גבר וכן... רובם מתאים כמובן גם לנשים (-:

אז אם אתם מחפשים מתנה לגבר ליום הולדת, לגיוס, לשחרור, ליום נישואין, פרישה מעבודה או כל סיבה אחרת שמגיע לו פינוק – בואו גלו אפשרויות שעל חלקן לפחות – לא חשבתם...

 

לרכישה במחיר שווה לחצו על שם המתנה

 

פק"ל קפה

אין גבר שיסרב לקבל ערכה שכזאת, שתשב לו קבוע ברכב ושיוכל לשלוף בכל הזדמנות. בבילוי עם החבר'ה בים, בילוי משפחתי בפיקניק, במילואים או אפילו בבריכה.
ערכת הקפה של מותג ציוד השטח גו נייצ'ר, כוללת פינג’ן נירוסטה, מיכל גז נקירה, כלי אחסון לקפה וסוכר, כפית ו-3 כוסות זכוכית. כל מה שצריך ובמחיר אטרקטיבי במיוחד.

 

רמקול Bluetooth פיצי

המצאה פשוט גאונית ! רמקול בלוטוס בגודל 3.5 ס"מ (!) שנכנס לתוך הכיס. שלא תתבלבלו, כמה קטן – ככה עוצמתי. מתנה מושלמת לחייל שמתגייס ורוצה להנעים את זמנו ואת זמן החבר'ה, מצד אחד לא מפריע ועם זאת מספיק איכותי ועוצמתי והכי חשוב – לא תופס מקום !
פריט חובה לכל אוהבי המוסיקה.

 

ערסל ישיבה BRAZILIA

שיקום הגבר שיגיד לא למתנה שמזמינה אותו לנוח, להירגע, להסתלבט... מתנה עם אמירה ומסר, שמתאימה כמעט לכל גיל ולכל חגיגה – מתנת פרישה, מתנת יום הולדת לחבר קרוב או בן משפחה, כל אחד ייהנה מערסל בסגנון ברזילאי, עשוי מבד נושם ונעים שמגיע בשלושה צבעים לבחירה.

 

ערכת הישרדות

מארז ייחודי ומהודר בצורת ספר, מתנה מושלמת למטיילים, אוהבי הקמפינג והדייג, הנדימנים וחיילים.
המארז כולל 21 חלקים : מצפן, מולטי כלי שטח, מברג ביטים בצורת עט, סרגל, פותחן בקבוקים, פותחן קופסאות, מברג ראש שטוח, מפתח ברגים, מחוון כיוון, משונן ועוד.

 

מכונת אספרסו


פינוק אולטימטיבי לכל אוהבי הקפה... מכונת אספרסו של קפה ג’ו מתאימה לקפסולות תואמות נספרסו, הראשונה בעולם הנשלטת על ידי טיימר וזוכת פרס עיצוב. מתאימה לאספרסו רגיל ולאספרסו ארוך במיוחד, מתנה שהיא פשוט בול פגיעה.

 

שעון חכם עמיד במים


אידיאלי כמתנה לגבר שעושה כושר, רוכב על סוסים ואופניים, מטפס על הרים או כל סוג ספורט אחר.
לשעון החכם דגם FITPRO S2 כל הפונקציות הנדרשות – מסך מגע מלא, מד דופק, התראות מזג אוויר, שליטה במצלמה ובמוסיקה ועוד...

 

מקרן של ביגר

אם יש לכם תקציב של כ- 1000 ₪, תוכלו להפציץ במתנה מקורית ביותר – מקרן שיאפשר לגבר היקר להרגיש בקולנוע בסלון הבית שלו, וליהנות מצפייה במשחקי כדורגל, סרטים וסדרות. למקרני ביגר מפרט חזק מאוד לביצועים ואיכות צפייה וסאונד – מטורפים !

 

כרית חימר

כמעט לכל גבר יש נטייה לשרירים תפוסים ומתח בגב ובצוואר, וזאת מתנה שמתאימה לכל אחד ובדגש על מתגייסים ואוהבי הטיולים והספורט. הכרית מעניקה טיפול עמוק ואינטנסיבי להקלה בכאב ולשרירים תפוסים בגב, וזאת בעזרת החומר הפנימי העשוי מתרכובת המבוססת על חימר טבעי. מעולה גם להורדת נפיחות ודלקות, מתיחות ונקעים, כאבי ראש, כאבי שיניים, עקיצות וגירויים ועוד... ובמחיר של עשרות שקלים בלבד !

 

שולחן סנוקר 4 ב1

מתנה בליגה הכי גבוהה שיש... מתנה לא זולה – אין ספק, אבל אצלנו בקופונופששופ תוכלו למצוא שולחן סנוקר בהנחה גדולה שתאפשר לכם להגשים חלום לגבר יקר ואהוב. שולחן מולטי סנוקר מקצועי המשלב 4 מצבים בשולחן אחד - שולחן ביליארד, שולחן הוקי, שולחן פינג פונג ושולחן אוכל. שולחן חשמלי, איכותי ומקצועי, שמגיע עם כל האביזרים הנדרשים. בוודאות מתנה שלא שוכחים !

 

נהג / טייס ליום אחד

אם אתם יותר בקטע של לקנות לגבר חוויה ולא מתנה, תוכלו לפנק אותו באטרקציה שצברה תאוצה בשנים האחרונות – נהג מרוצים ליום אחד או טייס ליום אחד. הגבר היקר יקבל הזדמנות לנהוג במכונית פורשה מטורפת או במטוס אמיתי, ולהנות מחוויה בלתי נשכחת מלאה אקסטרים, אדרנלין שמעוררת את כל החושים.